Vanaf 3 april 2019 jl. is GITP MZ bv onderdeel van de stichting SBI

De afgelopen jaren is er veel gebeurd op Landgoed Zonheuvel. SBI Training en Advies en FNV Formaat zijn samen SBI Formaat geworden. Sinds 1 januari 2017 is ook Odyssee bv onderdeel van de stichting SBI. Hotel en Conferentiecentrum Zonheuvel heeft de afgelopen jaren een flinke omzetgroei gehad. We kennen een grote toename van het aantal huurders in de afgelopen jaren.

Campus Landgoed Zonheuvel
Inmiddels zijn we het Huis van arbeidsverhoudingen, Dialoogplein Nederland maar ook SDG-house en zijn we, met zo’n 24 partnerbedrijven, Campus Landgoed Zonheuvel voor Samenwerking Bezinning en Inspiratie. We hebben onze eigen Campuskrant en we hebben onze filmstudio enz. Het bruist op de Campus Landgoed Zonheuvel en …  het is nog niet klaar …

Arbeidsverhoudingen
De wereld van arbeidsverhoudingen en medezeggenschap is volop in beweging. De zoektocht van organisaties naar samenwerking in het bedrijf met medewerkers kennen we als geen ander. De uitdagingen waar ondernemingsraden en vakbonden voor staan, of eigenlijk waar alle sociale partners voor staan. De wispelturige politiek…. De wereld is in beweging. Afijn, argumenten genoeg om ons in te blijven zetten als SBI Formaat, Odyssee, Hotel  en Conferentiecentrum Zonheuvel en SBI Beheer voor vooral menswaardig werken, voor goede medezeggenschap en dito arbeidsverhoudingen.

logo_gitp.svg

Welkom GITP MZ bv
Dit doen we al in veel bedrijven, maar we gaan dat in nog meer bedrijven doen. Vanaf 3 april jl. is GITP MZ bv ook onderdeel van de stichting SBI. Een nieuwe organisatie erbij met een aanvullende medezeggenschaps-markt op het gebied van consultancy, advies en training. GITP MZ bv heeft, net als Odyssee en SBI Formaat, een hoge kwaliteit van dienstverlening en een gezonde exploitatie.