In Memoriam Paul van der Priem

Op 9 april jl. is helaas onze lieve collega , vriend, maatje Paul van der Priem overleden. Hij is bijna 58 jaar geworden. Paul was al geruime tijd ziek.
Afgelopen donderdag 14 april is, Paul begraven, onder veel belangstelling, van familie, vrienden en collega’s,

Boven zijn rouwkaart stond
Want ik ben ervan overtuigd dat noch dood, noch leven, noch engelen, noch overheden, noch krachten, noch tegenwoordige, noch toekomstige dingen, noch hoogte, noch diepte, noch enig ander schepsel ons zal kunnen scheiden van de liefde van God in Christus Jezus, onze Heere.
Romeinen 8:38-39

Paul is in 2004 bij het SBI komen werken. Hij heeft in die 18 jaren een onuitwisbare indruk achtergelaten, als directeur en als senior adviseur. Bij dat laatste lag zijn passie. Hij wilde oprecht mensen verder helpen, werken aan goede arbeidsverhoudingen.
Zijn analytisch vermogen, zijn vriendelijkheid, zijn vakmanschap, zijn belangstelling in mensen, zijn collegialiteit, we gaan het allemaal missen.
Ook bij de stichting SBI, waar hij secretaris was van de Raad van Toezicht en het Curatorium, zullen we Paul node missen.
De laatste jaren was Paul actief in OR Consultancy, daar heeft hij in korte tijd enorme indruk achtergelaten, hij was een onmisbare schakel in de organisatie.
We moeten verder zonder Paul. Maar we hoeven niet verder zonder de wijze lessen van Paul.
We zijn dankbaar dat we een collega mochten zijn van Paul, maar zeer verdrietig dat we zonder hem verder moeten.
We wensen zijn vrouw , Renate en zijn kinderen Pieter en Silke, Judith, Emiel heel veel sterkte en kracht toe om dit verlies te verwerken.

(uw condoleances herinneringen en anekdotes kunt geven via de condoleancepagina van www.jansen-begrafenis.nl )