SBI organisaties

De Stichting SBI heeft de volgende organisaties als aandeelhouders:

Hotel Landgoed Zonheuvel is schitterend gelegen in het Nationaal Park Utrechtse Heuvelrug in de Kaapse Bossen van Doorn. Een bezoek aan Landgoed Zonheuvel is meer dan het boeken van een kamer of een zaal. Voor zowel zakelijke als privé doeleinden is Landgoed Zonheuvel een unieke ervaring. Met de prachtige ligging op de Utrechtse Heuvelrug verblijft u niet alleen in één van Nederlands duurzaamste hotels maar ook op een uniek landgoed met een rijke historie.

SBI Formaat is een kennisintensieve organisatie. Met training, nieuwe leervormen, coaching en advies zijn we in staat om mensen te activeren en uiteenlopende belangen te verbinden. Wij werken aan het vergroten van betrokkenheid van:

• mensen en organisaties op elkaar
  • participatie van werknemers
  • persoonlijke ontwikkeling en kwaliteiten
  • het vergroten van kansen in je loopbaan en op de arbeidsmarkt.

Dit doen we door te werken aan de (sociale) verhoudingen binnen de organisatie. Wij werken met anderen samen, maar wij zijn onafhankelijk.

Wat is onze droom?

SBI Formaat wil alle werkenden tot hun recht laten komen in een gezonde en duurzame werk omgeving en samenleving. Persoonlijke groei die zowel binnen als buiten de organisatie effect heeft. We ondersteunen daarmee de duurzaamheid van bedrijven, inzetbaarheid van medewerkers en bevorderen goede arbeidsverhoudingen. We vergroten werkplezier, kwaliteit van arbeid en innovatiekracht.

Hoe pakken we dat aan?

Wij omarmen alle initiatieven die werkenden de kans geven om te groeien. We bevorderen de dialoog tussen onderneming en medewerker om hen vooruit te helpen. We versterken de rol van de werknemer en de dialoog in het bedrijf door te werken met ondernemingsraden en medezeggenschapspartners, individuele OR-leden, werknemers, HR en directie. In onze aanpak zoeken we de verbinding tussen deze spelers.
Graag werken we met u aan economische en menselijk meerwaarde. We brengen daarvoor mensen binnen en buiten de muren van organisatie bij elkaar en gaan graag elke uitdaging met u aan!

Neem hier contact met ons op of bekijk onze website sbiformaat.nl

Odyssee is een professionele aanbieder van trainingen en adviezen op het gebied van medezeggenschap, organisatieontwikkeling, vitaliteit & arbeidsmotivatie, pensioen in zicht en duurzame inzetbaarheid van oudere werknemers. Odyssee brengt samen met de klant het (verander) vraagstuk in kaart en betrekken daar alle stakeholders bij. Zij zorgt voor verbinding tussen mensen en tussen mens en organisatie met praktisch toepasbare inzichten en oplossingen, waarbij ze zich richt op langdurige en blijvende gedragsveranderingen.

Jaarlijks bedien Odyssee meer dan 30.000 medewerkers van bedrijven, organisaties en instellingen uit uiteenlopende sectoren. Het aanbod bestaat uit maatwerktrainingen, open trainingen, conferenties, seminars, coaching en procesbegeleiding. Daarnaast behoren advies en verandermanagement tot de dienstverlening.

Op 1 januari 2017 is de stichting Odyssee gefuseerd met de stichting SBI. Deze fusie biedt Odyssee en SBI nieuwe mogelijkheden om onderling samen te werken en zo de dienstverlening verder te ontwikkelen.